Aj, aj, aj

Idag har jag träningsvärt deluxe. Aj i mina ben, aj i mina lår, aj i min rumpa. Det var nog den där jäkla språngmarchen plus dansandet igår. Men det var det värt! Känns bara pinsamt att få träningsvärt på grund av det. Men jag har ju aldrig påstått att jag har bra kondis. Som sagt blev det en hel del dansande igår och herregud vad folk knuffas! Det finns liksom ingen hejd. Känner dom inte att dom bumpar in i en hela tiden? Fast då kanske det är jag som är mesig. Jag borde börja använda mina armbågar oftare. Jag tänkte förresten på dig igår, Annikis, då jag stod ute för att få lite luft och istället förvandlades till passiv rökare. Jag måste vara himla överkänslig mot för att det tog bara någon minut så hade jag rökig röst ala Ozzy. Under kvällens gång blev det lite svårare att andas och jag förvandlades vidare till Ozzy i målbrottet. När vi hade varit ute och grillat hade jag inte känt något alls, det är inte alls samma sak. En sak som slog mig när jag stod där ute var att om jag reagerar så starkt på röken. Vad ska då inte hända med dem som röker.

Nu är det frukost som gäller, sedan hem till min karl och plugga.


Kisses!/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0