Bara jag inte får motorstopp!

Godmorgon! Idag står övningskörning på schemat. Har kommit långt med körningen (vanligt B-körkort) och närmar mig sakna men säkert mitt mål. Körkort innan jul. Jag kommer att känna mig så galen, så fri. Tänk på allt man kan göra när man har körkort! Åka vart man vill och när man vill. Nu gäller det bara att få tag på en bil också.


Efter övningskörningen (jag håller på att fickparkera nu) så måste jag boka in en intervju på en förskola, utöver alla individuella uppgifter i skolan har vi ett fett grupparbete också, känns kul att arbeta tillsammans, men nervigt att fixa intervju. Jag gillar inte att prata i telefon med folk jag inte känner och jag gillar defenitivt inte att intervjua själv. Men nu blev det så och visst kommer jag att klara det. Om dom nu vill ställa upp vill säga. Men dom är supertrevliga där har jag hört. :)

Sedan har jag dåligt samvete över att jag inte träffat Maggie och Timotej på länge så jag ska verkligen försöka hinna ta ut dom och låta dom springa omkring, helt lösa. Men samtidigt vet jag inte om jag riktigt vågar det. Jag har inte tid att ligga resten av dagen och skrika in under altanen och få massa svampar i ansiktet. Sedan bär det av till Piteå igen, till min karl och hans nya bil som han ska få hämta idag så vi ska ragga runt resten av kvällen. :) Därför är det viktigt att min text till litteraturseminariet imorgon också blir klar. Puh. Mycket nu. Men bara man är positiv så går det mesta! (försöker jag intala mig själv) .

Så nu måste jag sätta igång!

Peace /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0