Blåst

Shit vad det blåser! Man kan ju förfrysa för mindre. Men jag hade inte mindre än jeansleggings, klänning, tjocktröja, träningsoverallsbyxor, vindjacka plus mössa och vantar så det höll ändå ganska tätt haha. ;) Det gick bra att övningsköra, bättre än förra gången. Det var nog för att jag är piggare nu och inte alls lika stressad som förra gången. Nästa gång är det inre och yttre säkerhetskontroller som gäller. :) Jag har fått mina pengar nu från storforsens första fototävling som jag vann. Kul, kul. Vad ska jag göra med dem? Haha det tar nog inte så lång tid att göra av med dem. Ska bli kul att köpa något åt mig själv tänkte jag eller åt lägenheten. Ja, vi får väl se. :) Sen har jag pluggat. Har gjort bort min del av våran gruppgrej. Härligt! Och nu har jag precis kommit in efter att jag och Gullan har varit ute med kaninerna och städat och grejat. Så nu har dom det rent och fint. Mys. På torsdag kanske det eventuellt blir tjejkväll i Piteå. :)

Nu ska jag gå och plugga igen. Är riktigt igång nu. Känns häääärligt! :D

Krams/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0