Hahaha

Hohohoho aaaah min skalle. Jag har skrattat galet både igår och idag. Åt allt och ingenting. Det är ljuvligt att skratta. Speciellt att skratta med andra då man hetsar varandra och allt blir galet. Åå vad det är härligt och åå vad jag är trött! Och jag känner mig alldeles varm i skallen. Är den kanske överhettad? Hahaha puh. Nu ska jag gå och börja med tacos efter att jag har spelat lite HV. Mums. Blir kanske en resa vid alla helgon förresten, vi får se. Kul skulle det vara i alla fall. :D Och till mina sötkusiner måste jag också. Och till det Belgiska landet. Ja, det är många platser att besöka...

G: "jag tänkte det här utifrån ett traffickingperspektiv...."

H: "Och så fick man spika ihop sin egen gungställning och så skulle den vara alldeles sned..."

HAHAHAHAHA!

Kisses! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0