Hanna, du har telefon!

Så brukade mamma säga när jag vägrade vakna på mornarna. Det var inte så att jag inte steg upp, hon fick ingen kontakt med mig. Jag kan sova rätt hårt. Så det var i stort sett det enda sättet att få mig att kliva upp på en gång. Det och säga att bussen gick om fem minuter. Idag väckte jag mig själv, jag skulle såklart lätt kunna sova till ett, två, men det är så mycket som ska göras. Idag ska vi ut och grilla i skogen och bara njuta. Känns ljuvligt, det var såå länge sen. Sen är det otroligt varmt ute om det inte har ändrats från tidigare imorse då jag kom hem till mamma och pappa. Så jag sitter här nu. Frågan är bara vad jag ska göra... Om jag ska ut i blåsten och ta ut kaninerna (med risk för smitning) eller plugga? En lördag morgon!!? Plugga!!? Jag går ut. :)

Pussa! /H

P.s. eventuellt blir det att fara ut och dansa ikväll med kissekatten. Skulle vara så kul! Men jag vet inte om jag hinner. Men jag hoppas!!! :D d.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0