Helgen

Howdy!

Sitter i soffan i vardagsrummet och känner mig allmänt hängig. Bara det inte är någon influensa på g. Jag har verkligen inte tid med något sånt! I helgen har jag sett Flickan som lekte med elden, och som bara jag verkade tycka var lika bra som Män som hatar kvinnor. Jag diggar verkligen Lisbeth. Jag vill ha hennes muskler. Jag vill ha en stor tatuering på ryggen. Vad jag inte vill är att försöka bränna upp min pappa och bolma som hon gör. Men hon är cool. Det är hon. :)

 

Igår var det ost och kexkväll hos Sandra, det var så kul och det spelades spel och skrattades en hel del. Sedan bar det ut på Kalles med en del dans, men alla hade visst fått för sig att masa sig ut så det blev svårt att överhuvudtaget andas nere i källaren. Sedan står ju alla och röker utanför och jag har märkt att jag är jäkligt känslig, både för det och för dålig luft så jag fick värsta rökiga rösten och mot slutet av kvällen hade jag i stort sett ingen röst alls, som bara bröts och lät pipig ala kille i målbrottet.

Påväg till bilen (tack för skjutsen, Evve) såg vi en ung kille som stod och bråkade med en polis och mitt i allt tar polisen stryptag på killen och lägger ner honom på bilen. Såg skitobehagligt ut, sen började dom putta på varandra. Det slutade med att dom tog in honom. Måste vara svårt att skilja på sitt jobb och person ibland, och att hålla sig lugn i alla situationer...

Idag ska jag bara ta det lugnt, plugga och greja med ett fotoalbum. Ska försöka få min karl att vara med och bestämma vilka foton vi ska välja ut som vi ska trycka upp på canvastavlor och sätta upp i lägenheten för att få ännu mera hemmakänsla. Ska bli så kul. Senare ska vi se Cellisten också, min karl och jag. Mys. :)

Nej, nu måste jag gå om jag ska hinna med någonting.

Peace /H


Kommentarer
Postat av: Annika

Honey!

Nu blev jag plötsligt kreativ när jag läste om att du ska greja med ditt fotoalbum. Måste nog hämta alla mina grejer och sätta igång med mitt scrappande!

Pussar!

2009-09-20 @ 13:14:08
URL: http://ieattheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0