Jag är verkligen ingen morgonmänniska...

Ser ni vad klockan är...? 05:44 och jag sitter uppkrupen på en stol i köket och fryser. Jag har grus i ögonen och mitt hår måste se ut som ett tranbo. Varför måste man alltid stiga  upp så förbaskat tidigt!!? Klockan 8 är tidigt och nu är hon inte ens 6! Vad är det då nu? Jo, alldeles för tidigt. Kom just på att jag inte har någon mat att ta med mig idag så jag får nog köpa på skolan. Great. Men det ska nog gå bra, om dom bara har något vegetariskt åt mig. :)


Jag fick färdigstädat i helgen och det kändes helt ljuvligt! Nu kan jag inte skylla på att jag måste göra det när jag egentligen måste plugga. Pluggandet går också bra. Har snart tagit mig igenom När pojkar läser och skriver av Gunilla Molloy, mycket intressant. Kanske därför det går så fort också. I måndags var min grupp hemma hos mig, det var jättekul och jag pimplade te som bara den. Igår var jag med mamma på stan i stort sett hela dagen lång, vi letade presenter till min syster i det belgiska landet och det gick jättebra fast jag var helt slut när jag kom hem. Att shoppa är jobbigt. Vilka benmuskler man måste få alltså! och då är det viktigt att ha sköna skor också, vilket jag hade till en början.


Idag ska jag läsa klart min bok, ska snart till skolan, det är därför jag är uppe så tidigt (aldrig frivilligt!) och efter det ska vi ha gruppträff och på rätsida på vad vi egentligen behöver göra. Vilket är ganska så mycket. Nu ska jag börja göra mig klart så att jag inte behöver cykla så att det känns som att lungorna ska kollapsa.


Peace! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0