Koffein

Morgon!

Min karl åkte iväg sent igårkväll för att lämna sin bil hos sin pappa. Jag hade svårt att somna eftersom att jag inte orkade gå upp och släcka lampan men jag måste ändå ha gjort det. Min karl kom hem lite senare och väckte mig. Han luktade grymt mycket kaffe. Jag var helt zombieaktig och halvvaken så jag blev jätteirriterad och när jag sover och någon retas så kan jag börja gråta av ingen anledning... Så jag blev jätteledsen. Då utbrister min karl:

Å, nej. Kom i min famn, mitt lilla marsvin.

Han är söt min karl. Men nu måste jag ringa till hans pappa och säga att dom inte får ge honom kaffe efter 6 på kvällen. Han hade jättesvårt att somna sen. Men gissa vem som låg vaken och lyssnade på hans snarkningar?
Jo jag.

Nu är det att fixa till sig och sedan till skolan, redovisning idag!

Peace! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0