Lördag

Så var det plötsligt lördag. Allt jag skulle göra.. Hur ska jag hinna med allt? Idag har jag "shoppat" jag brukar ofta gå omkring och tycka att grejer är fina men att inget passar. Istället har jag ingenting hemma. Eller, visst har jag grejer men det känns som att jag vill hitta mer personliga grejer så att det känns som att jag och min karl faktiskt bor här och inte enbart har lägenheten som förvaring. sen kan jag tycka att andra kan ha så fräna grejer hemma hos sig men att jag inte skulle kunna ha så. Men nu minsann slog jag till. Varför hålla på och vänta hela tiden? nu har jag diskat 12 olika glasburkar som ska upp i hyllorna ovanför fläkten. Det kommer att bli så fint. :) Köpte små burkar till kryddorna (ser ut som femkantiga insyltningsburkar) och lite större runda där jag ska ha allt möjligt. Godis tillexempel. Vi var och handlade när vi kom fram. Jag köte en massa godis till burkarna. Är jag helt galen som vill ha dom som prydnad? Eller nu blir det prydnad eftersom att jag inte ens köpte något jag kunde äta. Hahaha jag är knäpp. Men färgerna var så fina.
Nu ska jag ta mig i kragen, i trosorna och sockarna och STÄDA! Jag har hållit på i två veckor och enbart gjort klart vardagsrummet och nu måste jag börja om med vardagsrummet igen eftersom att jag varit så seg. Bra Hanna!



Sedan har jag fått höra om en tjej som är svårt sjuk. Det känns så fruktansvärt hemskt och jag hoppas, hoppas, hoppas att hon klarar sig. Jag ska tända ljus för dig ikväll.



Peace /H

Kommentarer
Postat av: Annika

Yo Hanna!

Älskar din blogg!

Nu kan jag följa ditt liv ännu mer :D.

Pussar i massor!

2009-09-15 @ 12:21:27
URL: http://ieattheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0