Lost

Mitt kropp överraskade mig igen. Jag har precis kommit in från en promenad. Åå så härligt det var! Solen lyser och det är så häärligt! Min plan var att gå i 30 minuter. Det blev mer 45 för jag hittade en intressant skoggstig som jag började gå efter och hips vips kom jag ut någonstans där jag inte kände igen mig. (Jag känner i och för sig inte igen mig någonstans nästan, även fast jag pinsamt nog bott här i snart ett år.) Så jag försökte ta sikte på något jag kände igen, såg ett av grishusen och gick åt andra hållet. Och vet ni!? Jag hittade hem!!! Det var en riktig chock för mig själv. Jag har ju världens sämsta lokalsinne och det hjälper inte att det där området jag knallade runt på är så backigt för då vet man liksom inte vilken backe man ska gå uppför. Nu sitter jag här och käkar vindruvor och ska fortsätta med mitt pluggande. Sen ska jag och gullet åka och kolla runt efter ett skrivbord som verkligen behövs. Just det, kanske ett skoställ också! Måste mäta och kolla hur långt det borde vara... Just det ja, plugg...

Peace /H


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej darling!

Min kompis Charlott har gjort min header - jag är sjukt nöjd med den :D.

Saknar dig!

Pussar!

2009-09-30 @ 21:09:07
URL: http://ieattheworld.blogg.se/
Postat av: marie

hejhej :) är så kul att läsa din blogg :D hihi du är så rolig o söt vännen ;) oj ser just nu vad klockan är!! iih jag borde sova för jag är så trött att jag skulle kunna somna just här o nu när jag sitter! oooooohhh iiihhhh zzzzz....

hmm ja som sagt, jag är väldigt trött :P heheh <3

2009-10-01 @ 22:58:12
URL: http://sutekidane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0