Mornin´

Sitter upp redan nu för att hinna skriva klart ur en bok som måste in imorgon. Men frågan är om jag hinner. Känner mig som igår ungefär, jättetrött och hängig. Sen har jag ont i magen också. :'/ Idag ska jag hem till mamma och pappa, har intervju till grupparbete imorgon och övningskörning. Nu är det nedräkning till teoriprov och uppkörning! Bara jag får brevet med tiderna någon gång!

Inatt drömde jag förresten att  jag gnällde över mitt hår så, min karln tog helt enkelt en sax och tog tag i min lugg som han klippte jättekort och det var då jag upptäckte att mina ögonbryn växt ihop. Det var hemskt! Säkert fick jag det ifrån top model igår där dom klippte sig. Jag är sugen på att klippa mig, men jag vill inte ha så kort lugg som jag fick. ;) Jag tänkte åt lite mohikanhållet. Jag gillar verkligen såna frisyrer. Typ stor lugg och en massa rufs. Me like! Sen drömde jag att jag var tvungen att göra om min C-uppsats och göra om min praktik (som var 5 veckor) och det kändes också jättehemskt. Varför vet jag inte riktigt... Idag ska jag äta mögelostlax som jag redan nu lääängtar att proppa i mig. Mums, mums. Men hey, nu måste jag sticka om jag ska få något gjort...

 

Kisses! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0