Nu händer det grejer!

Så var jag hemma från intervjun som jag skulle göra idag. Den gick skitbra och hon var så trevlig, hon som jag intervjuade. Fick mig en rejäl prommis hem till mamma och pappa. Åå vad det är härligt med sol och höstdoft! Lite kallt bara, men det blir nog varmare under dagen. Nu ska jag renskriva min intervju så att det är gjort, sen måste jag skriva klart ur boken jag aldrig gjorde klar i helgen + att läsa hälften av en annan bok. Kring tre är det övningskörning som gäller. Stor landsväg. Kan jag aldrig förresten få tiderna till teoriprovet och det så att jag kan få ont i magen och bli nervös? ;) Nej, men det är skönt att veta när det blir av så att jag kan planera lite framåt. Jag ska försöka hinna träffa kissekatten idag också. Jag hoppas att jag hinner! Jag vill, vill, vill! ^^

Igår såg jag halva Twilight, jag orkade inte mer och gick och la mig. Men vad den filmen är bra! Jag läängtar tills New moon kommer ut. Åå vad jag ska se den.  Flera gånger om. Snart ska jag följa med mamma upp på byn också och posta brev till Annikis. Finally! :D

Men nu är det skriva som gäller!

Kisses! /H


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej sugarhoney!

Postade du brevet till rätt adress? ;) Jag har bytt nu men det är inte hela världen om det kommer till föräldrarna. Jag väntar med spänning på ditt brev! Just nu är jag dunderförkyld så jag behöver något som piggar upp.

Pussar!

2009-09-22 @ 16:25:54
URL: http://ieattheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0