Sömn! :D

Inatt har jag sovit 9 timmar. Jubel, jubel. Men jag känner mig ändå trött... Och liksom låg. Undrar om jag har någon omedveten höstdepp. Jag hoppas att det går över snart i alla fall. :)  Idag är det grupparbete som gäller. Sitter just nu och kollar på en fyra för tre och ska snart göra mig i ordning. Får se vad dagen har att bjuda på idag. Igår drömde jag förresten en av mina vattendrömmar igen och det är alltid lika obehagligt. Att jag är ute och simmar i jätteströmt vatten, ala Piteälven och att jag är alldeles i mitten och har lååångt till land. Men så vaknade jag av alarmet så jag hann inte drunkna eller flyga nerför något vattenfall eller något. Nu måste jag göra mig klar!
Vi hörs senare!

Peace! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0