Tvätt och grejs

Howdy!

Jag tvättar och ska precis sätta igång att plugga. Men jag har fastnat vid en fyra för tre like always. Inatt vaknade jag av en pippifågel. Det kan ju vara mysigt med några enstaka kvitter men våran fågel, som är gjord av keramik och kvittrar när en blomkruka behöver vattnas, höll igång. Typ 2 gånger i minuten. Den kvittrar jäkligt högt också. Jag fick gå upp och vattna den för att den skulle hålla näbben men då fortsätter den i alla fall. Ibland har jag kastat ut den på balkongen för den ger sig aldrig. Så nu är blomkrukan helt sjöblöt. Bara inte växten dör. Då knosar jag den där fågeln. Nu ska jag sätta igång med pluggandet!

SteveO: Har du klippt dig, Hanna?

Jag: Nej, jag har kammat mig.

Ciao bella!

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0