Wrom

Igår när vi skulle sova frågade jag min karl vad jag skulle vara om jag var en bil. Jag sa snällt nog att han skulle vara en Jaguar (jag var dock inte säker på att det ens finns bilar som heter så). Jag tänkte att han skulle säga att jag var en söt volvo som minst. Han sa:

Han: Du skulle vara en jetta.
Jag: Vad betyder det?
Han: Den är en sån som är liten och seg...
Jag: Men din gris!
Han: Du vet, en sån som mamma har haft. Den har dåliga högtalare och strålkastare...
Han: Såna som gamla tanter gillar att köra.

Hur ska jag tolka det!!? Hahaha ;) Jag tog det som en halv förolämpning så jag kittlade honom i en halvtimme tills hans klämde fast mina händer i sina armhålor och somnade. Nu ska jag göra mig klar för skolan. Halvdag idag och grupparbete efteråt. Sedan gomat och vila. Härligt!

Pussa /H


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej galning!

Såna där "förolämpningar" säger Jonas till mig också. Han får också straff! Jag brukar kittla honom på sidorna mellan magen (weird förklaring, men du fattar nog vad jag menar :P) tills han skriker om nåd. MAKT! Säger jag ;). Jag ska försöka svara på ditt brev i helgen. Kombinera det mellan läxorna. Jag ska ta det lugnt i helgen. Trodde ärligt att den här veckan skulle ta livet av mig! Men idag mår jag mycket bättre. Och vet du? Jag SAKNAR dig! Jag saknar dig sådär jobbigt mycket! YOU ROCK! En miljard pussar! Och kittla din karl från mig också, som straff ;)

2009-09-25 @ 10:47:48
URL: http://ieattheworld.blogg.se/
Postat av: Saaara

Hahahaha! :P Så typiskt! hehehehe ;) Matte är alltid så finkänslig och snäll, :D Bra bra, straffa honom big time, jag kan bara tänka mig hur han började skratta och försöka försvara sig själv när du började kittla honom!



I miss you my love!! :D Pusspusspusspusspusspuss

jag har förresten skapat en blogg!! :D Någonting att göra när min karl är borta. :D Ääälskar dig! :D

2009-09-25 @ 16:06:34
URL: http://girlaloneinbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0