April april!

God... lunch folk! (I våran familj är det snart lunch och kring 7-8 middag). Det blev seent igår, känner mig weird i skallen idag. Har använt halva dagen till att spela spel med systrarna, men Elin saknas. Sällskapsspel är verkligen the shit. Det blir en helt annan communication mot för man får om man kör på tv. I love it! Nu ska jag gå och käka, sen blir det mer spel. Härligt att bara göra ingenting särskilt idag. :D Funderar dock på om jag ska gå upp på byn och kolla in lite kläder om jag orkar... Ja, vi får se. :)

Har ni förresten gått på något lurendrejeri än? Jag lurats men inte blivit lurad. Än i alla fall. Men vi får väl vänta och se. ;)

Kramar! /H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0