Glad påsk!

Jag har ju för tusan helt glömt bort att önska er en glad påsk, så det gör jag nu. Glad påsk!

Vaknade först kring 2 (!!) idag av att en underbar sol letade sig fram till mig. Sen bar det ut på promenad i vårsolen. Det finns hopp om vår och sommar trots allt! När solen börjar ligga på ordentligt så smälter det som tusan! Så jag slipper nog gå ut med hårtorken för att få bort skiten för nu börjar det hända grejer! :D Sen har jag börjat kika på skor till sommaren. För dom som inte vet drar mina fossingar 45-46:or och då är det inte så jäkla lätt att hitta fina skor som tjejer kan ha. Men så har jag upptäckt något underbart. Laredoute har skor som går upp till 45! Så underbart ljuvligt! Så helt plötsligt har jag lite valmöjligheter. Upptäckte dessa snyggningar idag.



Dessa kommer jag troligtvis att knalla omkring i i sommar! :D Vill hitta några ballerinisar också som man kan ha mer till vardags och kan byta mellan. :)

Nu ska vi planera vad vi ska hitta på resten av dagen. Jag känner mig så lycklig idag. Solen har en stor inverkan på mitt humör och nu skiner den som bara den! Häärligt! :)

Ha en fantastisk dag people!

Stor kram /H


Kommentarer
Postat av: Rallymamma

Glad påsk på dig också! Hoppas du hittar dig ett par fina skor :) Kram

2010-04-02 @ 18:32:12
URL: http://shoeshines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0