Hanna, the nightowl.

Så har jag förvandlats till nattuggla igen. What's wrong with me? Brukar alltid slockna kring 12-1 på natten. Men nu finns det ingen hejd på min vakenhet! Måste vara allt järn jag får i mig. :) Vad ska ni göra idag? Jag ska ut och springa igen. Det är så härligt. Likaså när asfalten har börjat titta fram och jag slipper tunga vinterskor. Jag känner mig så lätt. En bra känsla. :D Men allra först ska jag sova gott flera timmar. :)



Finns mer bekväma ställen att sova på kanske... Kom att tänka på att det kändes bra att jag gjorde grejerna jag tänkt idag utan en massa tankar innan. Ibland är det bara att göra't! :D

Sov gott allesammans!

Kram /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0