Lörtag.

Godkväll!

Egentligen är det ju redan söndag, men vi säger att det fortfarande är lördag. ;) Masade mig upp redan kring 10 då jag och Sara skulle iväg och se på karlar som spelade fotboll. Väl framme upptäckte vi att vi såg på fel match (vi skulle se hemmalaget spela) och en lång stund senare insåg vi att det visst var hemmalaget. Det var bara det att vi inte kände igen en enda kotte. Bara för att jag bott i Piteå ett år betyder det väl inte att jag blivit en främling här nu? ;)

Ikväll blev det hur som helst lite sjöngsjungande hos plenty of people med kissekatten, sen hem och se Beck innan ElinPelin ringde och jag fick komma och hämta henne i Storforsen. Vad det är mysigt att köra själv i mörkret! Dock lite läskigt då det är kring 0 grader och blött på vägen. ;) Imorgon blir det mer fotboll, om det nu inte är lika svinigt kallt och pissdåligt snöväder som idag. :P Sen vet jag inte vad jag ska göra. Jo, äta flingor täckta med yoghurt och mjölk till frukost. Mitt absoluta måste just nu. Ljuvligt! :D

Nu blire lite film med Elin innan jag ska gå och sova.

Gonatt på er muffins!

Krams /H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0