Lycka.

Tjosan!

Så har vi kommit till måndag. Plötsligt men härligt. :) Söndagen gick förbi ett nafs igår, med fotbollstittande, halvförfrusna kroppsdelar och ensam stavgångspromenad. Insåg hur mycket jag saknar min ipod när jag kom på mig själv med att sjunga en hemmagjord truddelutt enbart bestående av ord såsom "sakna" och "ipod" så idag bär det av till Piteå för att hämta hem min cykel och KÖPA EN NY! Det är ett stort steg framåt för mig. Nu kommer den inte att påminna om någon, utan bara om mig själv och att jag själv köpt den. Ett eget val för egna pengar. Ljuvligt! Får som sagt hem min cykel också, vilket också känns som en stor vinst då den stått på fel ställe alldeles för länge.

Så nu bär det av till Piteå! Filmkväll ikväll. :D

Kramar! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0