Måndag :)

Väcktes klockan 12 imorse av systern som meddelade att Elins besökare från Stockholm var påväg hem till oss för att hämta upp mig tillsammans med henne då vi skulle iväg och bada. Det blev snabba ryck alltså! :) Väl framme käkade vi skrov och sen blev det BAD! Största delen av tiden höll jag mig till dom varma ställena som bubbelpoolen, ångbadet och dom varma duscharna. Kände mig som värsta pensionären. Haha! Sen åkte vi hem som små russin och har nu fikat och pratat. Kul, kul! :D Känner mig oerhört trött efter allt bad. Det är säkert all motion jag fått dom senaste dagarna som jag inte är van. Har träningsvärk lite överallt. Sen tar bubbelpoolande verkligen musten ur en också. ;) Så det lär inte bli någon fasligt sen kväll ikväll. Imorgon kommer lillkusinen så då bär det av tillbaka till havsbadet igen! Häärligt! :D

Nu ska jag lalla vidare. Vi höres!

Kram /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0