Montag.

Öronläkarbesök idag. Jag fick veta att jag hör dåligt. Tack för den nyheten liksom! Inget nytt under solen direkt. Jag hör inte nog dåligt för att få hörapparat eller något för att hjälpa hörseln på traven. Fick rådet att "prata med ett barn åt gången" när jag börjar jobba och det är ju lite lättare sagt än gjort. Nåväl, ska tillbaka till hösten så får vi väl se hur det står till då. Tills dess får jag väl fortsätta med mitt mest använda ord: "va?" ;)

Träffade sötEvve idag också, synd att det blir så långt mellan gångerna! Men när vi blir mer lediga får vi se till att träffas oftare. :) Ikväll ska jag baka "arabiska kakor" som det står på receptet. Jag i kök = faarligt! Jag kom på den ultimata idén att vi ska ha fika på våran redovisning imorgon och var nog sinnesförvirrad för att föreslå att jag själv skulle göra det. Så jag hoppas verkligen att ingen blir sjuk av fikat imorgon haha! Men mamma finns där som stöd så förhoppningsvis kommer det att gå finfint. :)

Idag är en bättre dag. Får försöka använda den så mycket jag kan. En dag i taget, ni vet.

Kramar /H



(förhoppningsvis kommer mina att se ut såhär också, minus mandlarna. :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0