Onstag.

Idag blev det en heldag på skolan. Hade av nån anledning fått för mig att jag bara gick halv men nu blev det inte riktigt så. Jag lyckades knåda ihop en katt i lera! Kändes så kul att få jobba (och lyckas!) med ett material som annars inte brukar vara min favorit. Bilder kommer senare. :) Så det är i stort sett vad min dag gått ut på. Märker att jag blir otroligt "inbubblad" när jag skapar. Jag kan lyssna på allt det andra säger men har svårt att svara då jag blir så himla fokuserad. Jag satt tillexempel och trallade i någon tros-låt av Robert Gustavsson som några kunde och fnissade åt alla hemska barnafödandeupplevelser där det också jämfördes flest bristningar och talades om ett tredje bröst (som man tydligen kan få som gravid. Skumt... ;) Det känns härligt att verkligen gå upp och göra något jag verkligen tycker om. :) Finns det något som får er superfokuserade? Efter hemkomsten har jag käkat och gått/joggat en långrunda. Lovely! Har försökt att ladda upp lite pix hela kvällen från våran teater som galna påskkärringar men tråkigt nog verkar det inte funka. Nåja, får ta och fixa det sen. :)

Hugz! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0