Påskafton.

Howdy!

Det blev ytterligare en långpromenad igår så jag knallade lätt över en mil sammanlagt. Härligt, härligt! Lyckades till och med jogga en del (!!!) vilket är värsta bra för att vara jag. ;) Sen gick jag över till en kompis, såg film, kikade på ormar och ödlor (med stort säkerhetsavstånd! ;) och babblade en massa. :)

Idag är det påskafton = påskägg = massor med gowdis! Så jag sitter här och knaprar. Ska ta itu med pysslandet som aldrig blev av i veckan. Nu ska det göras! Sen blir det nog lite mer Harvest moon och sen, ikväll, påskmiddag med familjen och Beck - annonsmannen, som är en av dom bästa. :) Till veckan väntar plenty of schoolwork. Ser fram emot det. Att ha något bestämt som ska göras, att träffa lite annat folk. Sen är brudarna i basgruppen skithärliga också. :) Och sen har jag ett måste i veckan. Det är att ringa om jobb. Det ska jag göra. Yes!

Nu ska jag ta itu med mina planerade örhängen. Ska försöka få upp lite bilder senare.

Hörs! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0