Pyssel.

Kommer ni ihåg materialet jag visade er för någon vecka sen som jag köpt från Tiimari då dom hade utförsäljning i Umeå? Med hjälp av det och lite ståltråd i olika färger och storlekar åstadkom jag 5 nya par örhängen idag. Såhär såg det ut:



Jag älskar att omge mig av mycket material, gärna flera olika, då finns det ju mer att välja på! :) Ser ni dom vita och röda bjällrorna? Ville verkligen göra något av dem men det gick bara inte, får försöka mer med dom nästa gång. 



Här är resultatet av dagens fixeri. Ska dock göra om det vänstra H:et till ett mer galet, som mer liknar det till höger. :) Sen upptäckte jag att de svarta hjärtanen är i olika storlekar men what the heck, är det hemmagjort så är det! :) Alla hängen passar till ett par örhängen jag har där man kan byta ut hängena, därför behöver jag inte själva örgrejen utan bara göra hängen. Jäkligt praktiskt. :)

Nu är det snart dags för Beck. :) Glömde förresten säga att jag var ut och joggade en timme (läs: joggade, gick, flåsade, krälade ;) ) efter pysslet. Vädret är fortfarande superhärligt. Det ska bli mer prommisar, är ju hur härligt som helst och tankarna får liksom löpa fritt. Just idag hade jag the green bean i huvudet (i mitt headset) hela vägen som ett utomordentligt trevligt sällskap. Saknar dock min ipod. <3

Ha en ljuvlig lörsdagskväll allesammans!

Kramar /Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0