Söntag

Howdy galnings!

Det blev en dancenight igår med en massa bruders. Jag blir så glad av att vänner finns där fast man kanske inte är 100 procentig eller i gasen jämt. Så det blev en del djupa samtal och en del svettig dans. Alltså... Jag kan ärligt säga att jag nog inte svettats så mycket någon gång på ett dansgolv. Det var kropptjockt med folk och hela folkhavet rördes så att man kastades hit och dit. Stötte man ihop med någon blev det inte boink. Det blev klafs. Det var då skönt att det inte bara var jag som svettades. Det rann ner i ögonen (!!) och gjorde att vi tillslut såg ut som panda look-a-likes haha. ;) Men kul var det! Lite som dirty dancing i den där ladan som alla ungdomar åkte och dansade dirty tillsammans med några hundra andra och i världens gung. Jag saknade dock en danspartner men har inte hittat någon som klår mina danstjejer och det lär dröja! ;)


Idag har jag bara tagit det lungt och traskat en mil i sällskap med Sarapara. Vi hittade bland annat ett skelett som vi inte kunde utläsa vad det varit för något djur (hoppas jag verkligen) lite spännande var det allt för benen var så stora. Men hemskt samtidigt. Ikväll har jag sett Beck - öga för öga. Läskig men bra om ni frågar mig. :D Sen har jag ätit bra hela dagen. Stort plus! Man orkar så mycket mer då. :D Har redan nu planer för veckan förutom skolan som jag ska till imorgon. Känns riktigt bra. :) Har dock inte ringt om jobb än. Gaeh! Ska göra det när andan faller på någon gång i veckan. Ingen stress med det, Hanna. Prioritera det allra viktigaste. Det är precis det jag tänker göra.

Prioritera mig själv.

Låt mig presentera mitt bidrag till the dirty dancing music. Visst kan man inte låta bli att minnas och ÄLSKA? <3

 



Nu blir det sängen för att orka med allt galet imorgon! :D Godnatt! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0