The skirt.

När jag är låg märker jag att jag handlar mer. Därför fick den här kjolen och klänningen (det svarta, som ser ut som ett linne) följa med hem från H&M förra veckan. Sen fick superfräna Leeloo-inspirerade (femte elementet ni vet) leggings komma med hem från Vila idag. Har dock ingen bild på dem än.

Lördagen spenderades förresten med halvpluggande, halvstädande, halvmotionerande och heldansande! Jag och kissekatten (Sara) åkte till Challenge och gav järnet! Kom i säng kring 5 på morgonen. Hade en ljuvlig kväll med kissen och gullevve som vi stötte på. Det blev dans all night long. På "scen", där luften var så tät att det knappt gick att andas o bland folket på dansgolvet. Bilade hem i morgonljuset, skrek Ronja rövardotterskrik i takt med soluppgången. Underbar kväll, underbar morgon. Det är vid såna ögonblick man känner att man verkligen lever. Jag ska se till att ta tillvara på dem och utnyttja dem till fullo. Inte pressa ut något av mig själv men våga njuta när jag kan. :)



Hugs! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0