Thursday

Howdy!

Sitter i skolan efter sista danslektionen med barnen som gick suveränt. Men det är ändå skönt att ha de bortgjort. :) Funderar vad jag ska pyssla med fram till bussen går kl 2. Vet i alla fall att jag ska ner på stan och kika efter några snygga jeansshorts. Jag har testat mängder men hittar inga bra. Är det mig det är fel på eller är det dom där jäkla shortsen? Alla är i "boyfriend" - stuk och jag vill inte ha såna. Det ser ut som att jag får en påse där framme på grund av avsaknaden av någonting. Nej tack, girlie girlie ska det vara. Ska knalla in på Lindex (!) och kolla om jag hittar några där för nu har jag fasen snart varit överallt. Någon som har något annat förslag?

Åå. Nu blev jag sugen på slitna jeans också. Mina raringar från Cubus är alldeles för stora nu, funkar inte ens att klippa av och göra till jeansshorts om jag inte vill knalla omkring med dem nere vid knäna dvs. ;)

Gud så intressant, att basera ett helt inlägg på jeansshorts. Men vad tusan, ni lär inte vilja höra alla mina förvirrade tankar så det är bättre att jag håller dom till något enkelt och förståbart. ;) Sen ska jag hem och sen får vi väl se. Jag är sugen på soft icecream. Har inte ätit någon än. Yummie! Nej, om man kanske ska ta och käka något... typ mat. Till min stora sorg serverar dom inte flingor och mjölk så det får väl duga med något annat. ;)

Tjingeling! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0