Tisdag.

Min yngsta och supergulliga kusin Lina kom som sagt på besök idag. Jag har nu såhär på kvällskvisten börjat inse att jag inte är 9 längre... Jag orkar ju ingenting känns det som! Inte i alla fall jämfört med Linas kvicka ben. Shit alltså! :D Men jag skyller min trötthet på min sömnbrist de senaste dagarna och den ovana motionen. ;)

Så vi var alltså och badade idag. Härligt, härligt. Självklart dröjde jag mig kvar i dom superheta duscharna. Alltså... Jag kan inte säga hur underbart härligt det är för många gånger! Sen, nu ikväll har vi spelat Wii, Cluedo och sett Narnia. Imorgon ska vi och hälsa på Jullan på stallet och fara ut och grilla. Grillad mat över öppen eld slår verkligen allt. Och imorgon tror jag att det blir vegburgare. :) Nu ska jag knappra vidare och sen försöka göra en tidig kväll, eller tidigare jämfört med helgens.

Jag: Ja, vi tjejer måste visa vart skåpet ska stå!
Lina: Vilket skåp?

Ha en toppenkväll folk!

Kram /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0