Training.

Godkväll people!

Idag var det som sagt grupparbete. Ljuvligt. Yeah! Nu känner jag mig verkligen mindre stressad trots att jag fick veta att vi har mycket mer att läsa än jag trott. Men det känns helt okej. Härligt att träffa gruppen också och fungera som en normal (hehe) människa. ;) Känner också att jag kan erbjuda en del stöd och råd på vägen för människor som just nu går igenom det jag gjort och det känns kul att kunna hjälpa också. :)

Efter skoldagen och lite sovande på bussen blev det stavgång med Sara. Nu har skelettet tinat fram ännu mer och jag har många teorier om vad det egentligen är... En mammut? Kapten kroks ben? En liten blåvalsunge? En bergsget? Blir spännande när det tinar fram mer. Spännande men äckligt. ;) Sen kom jag hem, bara för att byta om och gå på ny promenad som räckte i några timmar (2,5 rättare sagt tror jag). Återigen med härligt sällskap. :D Så nu ikväll har jag blåsor på foten eftersom att jag (som alltid) valde fel skor. Hemma väntade värsta gomaten och nu blir det mer Beck och chokladdippande. Yummie!

Imorgon: Blodprov, järndropp, plugg, promenad och filmkväll med goingar! :D

Tuusen kramar! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0