Tuesday

Idag är en bra dag! Mina sura cookies blev uppskattade och jag helt förvånad. Men smaken är som baken som man säger. ;) Blev knådning med modellera vilket resulterade i en massa konstiga figurer, musikredovisning, fika (mitt), improviserad dans/teater (jag med) och en hel del skratt. En riktigt bra dag helt enkelt. :) Nu ska jag snart ut på promenad. Har vräkt i mig flingor och mjölk. Sen ska Maggies öga få sig en omgång och sen lär jag vara redo för sängen, inatt ska jag se till att sova längre. Imorgon är det dans med kidsen igen. Sen fyller Sara hela 23 vårar så jag ska minsann träffa henne på något sätt. Skitkul!

Jag ser fram emot morgondagen.

Hugs! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0