Valborg = grill = skog = <3

Så är det äntligen valborgs! Oj oj vad tiden går fort... Idag snöar det. Jippie. Men vad tusan, det ska inte hindra mig från någonting. Så ikväll blir det grill! Snart räkbaguett och efter det förmodligen promenad och målning med JullanBullan.

Det slog mig hur ointressant detta måste vara att läsa. Bara inlägg om mig, mig, mig. Inga intelligenta samhällskritiska inlägg eller överhuvudtaget saker som väcker åsikter. Men what the heck. Så får det vara tills jag känner för att skriva något annat. Den som läsa får, den som inte vill behöver inte. ;)

Nu ska jag upp med mammsing och handla. Ha en bra valborgs everybody!

Kisses! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0