Valborgs!

Tjenis!

Ja, idag är det dags för majbrasa och grejer! Det har i och för sig bara gått 7 minuter på denna dag och sängen väntar snart för min del. Vad ska ni göra ikväll? Hela familjen ska masa sig ut i skogen och grilla och bara njuta. Om det är någon "högtid" jag gillar (som inte handlar om jul och nyår och så) så är det Valborgs. Så wunderbart!

Ikväll blev det café, med kortspelning, såpbubbleblåsande, mjukglassätande och biljard. Kissekatten slår mig som alltid i biljard och jag spöar för det mesta henne i kort. ;) Det var en härlig kväll utan överraskningar. Så underbart härligt, jag har fått nog av överraskningar (från mig själv speciellt) för ett bra tag framöver.

Nu blir det som sagt sängen. Men innan jag drar mig dit så vill jag hälsa till en av mina underbara vänner som har det extra tungt nu. I love you, my friend! Och du är aldrig ensam. <3

Sov sött! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0