Wednesday

Idag fyller min älgvän, alias kissekatten, alias SARA hela 23 vårar. Grattis i mängder galning!

Idag dansade jag med barn. Jag åt också en god skagenbaguette. Jag hade många intressanta och givande samtal med fina människor. Jag har läst en bra bok (Alfahannen). Jag har fikat och blåst goluktande såpbubblor med min galnaste bästaste älgvän. Jag har gått 1,5 timmar. Jag har ätit nudlar som en gnu. Och snart ska jag gå och hämta choklad och förmodligen se lite på Avatar.

Imorgon blir en ny dag. Då får jag se vad jag gör. Det blir åtminstone mer bra samtal och mer dans med barnen.

Yeeeehaaaa! :D



Underbarnet herself, när vi testade olika schminkningar. I love you, my little moosy friend!

Kisses! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0