I'm very alive!

Tjenis!

Det var år sen. Känns det som i alla fall. Liksom alla andra får jag ett helt annat liv under sommarmånaderna och har inte riktigt samma tid, lust eller ork att sitta vid datorn. Istället har jag jobbat i 6 veckor, sista dagen idag, tältat, badat, galnat mig, grillat, fyllt år, fått bebissköldpaddor (Gunnar och Sally <3 ) och mycket mer. Så tro mig, vänner. Jag kommer att återvända! När vet jag inte riktigt, så vi får se. Men skriva kommer jag. :D

Jo, förresten. Det kan hända att jag måste börja äta kött. Har varit vegis i 10 år. Gissa om det känns konstigt. Nåja, vi får se. Inget måste bestämmas idag.

Kramar till er alla och ut i finvädret. Nu ska jag få mitt grågrönblåa hår färgat! Rött skare bliii! :D

Kramkramkram

/H

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-08-06 @ 17:06:01
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Maria

Hihi, kul att se att du lever, men det vet jag ju ändå. Så du kanske blir en köttis, förstår att det känns tufft, men du måste tänka på hälsan, är det de som krävs för att du inte ska skada kroppen så gör det! Man behöver ju inte överkonsumera för det! Var rädd om dig:) kram

2010-08-09 @ 19:00:23
URL: http://shoeshines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0