Aj, aj, aaaaj!

Morrn!

Fick ont i magen igår på skolan. Jag som aldrig får ont i magen! Så när jag släpat mig hem ända från stan (Skäggot jobbade över) så kände jag mig febrig och allmänt slö. Fick ihop pajerna i alla fall (broccolipaj, yes!) som jag förberett innan jag knatade till bussen på morgonen. Men sen blev det soffan resten av kvällen och sen sängen. Har svettats så mycket inatt att jag trodde att jag pissat ner mig eller något. ;) Nu idag känns det lite bättre men fortfarande inte alls helt bra. Så det blir att ta det lugnt idag. Inte stressa. Kanske orkar jag lite jobbande med uppgifterna, men ska inte tvinga mig själv. Ska däremot skissa på bilder som vi hade i uppgift till idag. Inte för att det blir någon skola heller (har bild på eftermiddagen idag), men då har jag i alla fall gjort det. Det ska bli kul. :D Var länge sen jag tecknade överhuvudtaget. Kollar igenom bilder från gymnasiet just nu och minns...





Det blev gipsmodeller, arbeten med lera, bläck, olja (nakenmålningen), glasfat och smycken (ÄLSKA!), pins (med min pins-maskin hemma) och en hel massa andra grejer. Jag tror att det är en av orsakerna till att jag valde denna kurs jag går nu. Jag mår bra av att skapa. :)

Och förresten, tack snälla ni för alla kommentarer! Jag blir jätteglad! :D

Nu ska jag försöka börja skissa lite...
Hugs! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0