Dagen.

Goddagens!

På grund av mitt nattsuddande så masade jag mig upp först halv 9. Nötte Harvest moon och hade precis börjat plugga när mamma och Jullan ringde och sa att de var i Piteå. Kaninerna har varit hos farbror doktorn idag som spolat upp deras tårkanaler igen, så medan de låg i helt lealösa i sina reseburar så körde vi och åt på Blå ängeln. Det blev räk och musselpasta för min del. Yum! Förutom musslorna då, som till och med smakar sämre än de ser ut. ;) Sen blev det kioskpiraten där vi köpte gooodis. :D och sen upp till "lilla affär'n" där vi köpte blyertspennor med olika hårdhet (så att man kan skugga på olika sätt) och block. Så nu finns det inget som hindrar mig från att sätta igång! Efter det passade jag på att handla till maten ikväll eller imorgon och till SEMLOR som jag ska försöka mig på att göra imorgon eller på fredag då det kommer en hel hop med folk. Yes, så citronmarängpajen, släng dig i väggen! Här ska ett gäng goa semlor göras! Fast för att kunna göra det måste jag ju ha en tom och ren diskbänk... Hmm... det här blir ett problem. Får nog ta och diska så att berget inte växer och blir oöverstigligt tills imorgon. Passar nog bra med godis och lite musik till. Yes, yes. Sen blir det mer pluggande och skissande.

Här är lite disk-musik som man kan skråla högt till och stänka litervis med diskvatten. :)



Hoppas att ni får en bra dag alla, av det som är kvar av den.

Hugs /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0