Freitag.

Morning!

Har suttit och vikt all tvätt från igår samtidigt som jag knaprat choklad och sett på North and south. Mys! När jag väl vågade ringa till vikaresamordnaren (jag tycker det är jobbigt att ringa människor jag inte känner) så var det upptaget. Såå typiskt! Fick tag på henne lite senare, hon var jättetrevlig men förklarade att jag måste stå på vikarielistan för att få chans att jobba i sommar. Och jag kan ju inte jobba just nu eftersom att jag har mycket i skolan. Suck suckelisucksuck. Får skriva upp mig lite senare i vår då. Hursomhelst så löser det sig. Men nu kom jag på... måste jag jobba för att få stå på listan? Kan jag inte bara skriva upp mig? Men hon sa att dom vill ha vikarier dom känner till och att dom tar dom i första hand att jobba på sommaren och det förstår jag. Jaja, inte tänka mer på det. Nu järe helg och jag ska ta och baka semlor. Det ska jag. Sen ska jag städa toan och feja runt lite och även försöka hinna ner på stan en sväng och köpa grädde. Utan grädde blir det inga vidare semlor! ;) Så nu måste jag gå om jag ska hinna få något gjort. Ha en superb fredag allesammans! Det ska jag ha. :D

Hugs! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0