Meet... Gilbert!

Howdy!

Blev en rätt kort dag idag, med gitarrspel och trumslag. Vi fick lära oss en afrikansk visa som jag redan förträngt namnet på. Men kul var det! Jag älskar gunget och rytmen visan. Det är inte utan att jag vill tjoa och dansa hulahula-aktigt. :) Måste ju för tusan ta med gitarren från Älvsbyn där den bara ligger och samlar damm. Nej, här ska tränas! :D Här kommer förresten bilder på mina tovade grejer. Ni kan bland annat se Gilbert i sin prickiga klänning. Han är dock inte klar än. Han måste ju ha en nos och lite ögon för tusan! Men sen borde han börja se ut som en människa (...) funderar om jag ska göra honom lite vampyrinspirerad men vi får väl se. Ska banne mig köpa hem egna filtnålar och ull så kan jag sitta och tova som en galning, det är verkligen skitkul! Förutom att jag inte är så brydd om vart jag sticker nålen = blood. ;)

Hann se fler avsnitt av The vampire diaries igår ikväll men när jag skulle se den sjunge avsnittet så tjorvade det så nu väntar jag med schpänning på att få se det sista avsnittet. Vad ska jag annars nörda mig med? Fast ikväll är det ju Let's dance, då har jag något att titta på och skratta åt. :) Idag tittade förresten solen fram. Första gången på jääättelänge och nu börjar den värma! Okej, det var -23 imorse men solen ger så mycket! Man blir lite varmare, lite gladare och får chans att fylla på vitamin D - depåerna.

Sitter och funderar på vad jag ska äta ikväll. Nu kan jag kryssa plättar från min cravingslista. Vad var det mer jag är sugen på? Jo, just det... Limpmacka med varm oboy. Det har vi hemma också. Yes! Men det är kanske bra med mer matiga grejer. Men jag vräkte i mig plättar idag så jag står mig än. Funderar också på att plugga lite. Men hello!? Plugga på en fredag? Nej. Det blir nog lite bok eller harvest moon tills jag bestämt mig vad jag ska äta. Ha en god fredag alla mänsker! Kiss /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0