Monday

Godmorgon!

Känner mig rätt opepp för skola idag. Borde dessutom fixa med degen och smeten till broccolipajen jag ska göra ikväll. Måste, måste, måste. Sen iväg till bussen klockan 11. Det är -19 idag förresten. Varför kan det aldrig bli varmare? Jag känner mig lite smådeppig idag. Vet inte riktigt varför. Blir bara så irriterad på uppgifterna som ligger kvar och släpar. Vaaaarför kan jag aldrig bli klar? Why? Whyyyy? Haha måste få gnälla av mig lite känner jag. Citronmarängpajen visade sig förresten vara en nitlott. Varför blir mina bakgrejer bara skräp? Till råga på allt märkte jag igårkväll att min fyllning, som jag tappade för en månad sen och sen satt tillbaks lossnat igen. Vilket betyder att jag måste till tandläkaren igen. Som tur är har jag abonnemang så det kostar ingenting, annars hade det varit riktigt illa. Måste förresten meddela att jag numera inte luktar gammal tant. Nu är det mera åt kaninbajshållet igen. Men det går väl över och när man vänjer sig luktar det rätt gott. ;)


Nu ska jag få arslet ur vagnen och göra något!



Ha en bra dag, alla! Hugs. /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0