Mondtag.

Howdy!

Hur är det med er? Det blev ju semlor och storbesök i fredags. Sen har jag haft så fullt upp att jag inte haft tid att uppdatera alls. I lördags åkte jag med karln min till Älvsbyn, sov några timmar när jag kom fram och åkte senare under dagen och firade svärmor som fyller år idag. Det blev trerättersmiddag och en massa gott. Mmm. :D Sen, igår, vaknade jag kring 1 (ljuuuuvligt!) och drog med mig karln min ut i dom få minusgraderna och solen (äntligen tittade den fram) så det blev en prommis in till stan och handla mat och grejer, för på kvällen kom Nina på besök och vi åt och pratade alla tre (även skäggis) och hade det jätteroligt. Sen blev det sängen, hade HELdag idag, först dans i tre timmar och sen drama i tre. Kan ni gissa om jag är mör? Har ett tiotal nya blåmärken men känner mig alldeles mjuk och avslappnad i kroppen och det är i alla fall ett plus! Undrar bara hur jag kommer att känna imorgon... Förhoppningsvis kan jag gå. ;) Imorgon blir det förresten Älvsbyn, yes! För jag ska till läkaren och tandläkaren på onsdag innan skolan. Ska kolla upp min kassa hörsel och be om att få ta nya blodprover för att kolla att alla mina värden är ok. :) Men först ska jag ta en låååång sovmorgon. Är så frukterligt trött så det inte är sant. Vet inte när jag var såhär trött sist. Kanske för att det varit fullt upp hela helgen. Hoppas bara att det är därför och inte att mina värden har sjunkit eller något. Börjar känna mig lite halvrisig också med ont i halsen. Nåja, det blir att ta det lugnt och kurera mig imorgon. Till helgen blir det kanske också festande, hos Sandra som har inflyttningsfest. Men det beror på om jag orkar.

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och ta det lugnt innan sängen väntar. :)

Kram på er alla! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0