Movienight

För att lätta upp stämningen lite (det lät som att jag har världens problem med vikten, men så är det inte, och jag tänker inte vänta tills jag får det heller). Igårkväll satte jag och El skäggo på The stepfather som vi inte hann se klart eftersom att klockan blev alldeles för mycket. Så jag såg klart den idag istället. Helt själv! Hua, brukar inte klara så mycket skräck åt gången, och absolut inte själv. Men jag klarade det! Fast okej, jag spolade förbi det läskigaste i slutet. Men det var så tydligt och klassiskt vad som skulle hända så jag var förberedd. :) Se den, ni som vågar, den är inte så fasligt läskigt och helt okej att titta på (eller så är det jag som blivit mer van). ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0