Ny vecka...

Howdy!

Detta ska bli en bra vecka har jag bestämt! Ikväll blir det semmelätning och på torsdag kanske en Älvsbyn-dag. :D Ska ringa vårdcentralen här i Piteå imorgon för att sätta bollen i rullning, jag ska ha mitt dropp! Det är viktigt att jag inte "faller mellan stolarna" bara för att jag byter kommun. Har gått och gått och gått sååå mycket på sista tiden känns det som! Mest till och från stan. Det plus draman och dansen har gjort att jag har ont i mitt knä idag. Iich! Känns som att knät liksom böjs för mycket bakåt, eller hur jag nu ska förklara.

Nu ikväll ska jag ta och plügga och göra semlor. Har just klämt i mig en drös varma mackor. Yummie! Imorgon har vi slöjd. Gilbert, jag hoppas att du äntligen får bli klar! :D

Glömde förresten säga att jag kör på revaxör nu, förbereder öronen för spolning någon dag i veckan (förhoppningsvis). Det innebär dock att jag måste pressa in fetvadd i öronen och med det i örona hör man verkligen ingenting! Snacka om härlig sömn! Kände dock pulsen i öronen när jag skulle sova. Sen är det mycket svårare att höra väckaren också. Men då är det tur att sambons härliga armbågar finns nära. ;)

Hugs /H


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej vännen!



Tack för den snälla kommentaren på min blogg ^^ Kämpar gör jag varje dag så alltid trevligt med braiga kommentarer ;D



Läskigt spola öronen =O

Sen hoppas jag att det blir bättre med din blodbrist och det. Läkarna borde komma underfund med vad det är för det har ju varit såhär många gånger nu, är ju inte lätt o ha det så :( kram

2010-02-16 @ 18:30:53
URL: http://sutekidane.blogg.se/
Postat av: Julia

tack :D kissesssss :)

2010-02-16 @ 20:02:48
URL: http://hastflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0