Saturday

Godmorgon alla glada!

Idag blev det ingen Älvsbyn-dag. Karln jobbar över på sitt vanliga jobb istället så jag ska försöka passa på att fixa en massa grejer (plugga) innan han kommer hem så att jag inte behöver ha dåligt samvete över det imorgon och bara njuta då. Men så upptäckte jag ju att solen fortfarande är här! Så jag måste ta mig ut i finvädret en sväng också innan jag sätter igång. Jag fick alltså chans att sova ut idag. Tror ni att min kropp tog chansen? Njet. Vaknade kring 9 med huvudvärk. Bajsnice! Har börjat inbilla mig att kroppen känns ännu tröttare sen jag fick veta att jag har blod och järnbrist, men det är kanske först nu jag erkänner att jag faktiskt varit tröttare än vanligt och så jäkla negativ. Hoppas att det blir bättre i takt med att mina värden får chans att stiga. Nu är jag trött på den här skiten! Men solen är då något som gör mig glad och piggare, vare sig jag saknar blod eller ej. Så solen, here I come! Men först lite mat...

Krrram! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0