Sowlen.

Har just kommit hem från en långpromenad i solen. Tryckte i mig lite limpmackor och varm oboy innan jag traskade ut och jag gick mer än en timme och det var så underbart ljuvligt! Det ger verkligen livskraft. Sen hittade jag en häst (okej, det lät lite konstigt) som jag stod och gosade med ett tag medan den försökte äta allt löst på min jacka. Jag gick tills jag kände att jag blev lite tröttare i kroppen och nu känner jag att jag har mer ork inför pluggningen. Och det är väl egentligen bara att sätta igång, för karln kommer hem 4. Inte för att jag måste sluta då, men det är ju kul att kunna göra lite annat än att sitta här då. :)

Medan jag gick lyssnade jag på denna oerhört humörupplyftande låt av Meat loaf. Okej... hittade inte låten på youtube, så här kommer en annan som jag njöt av. Ladies and gentlemen, let me present Jimmy Cliff med I can see clearly now.



Kramar /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0