29:e Januari

Morrn!

Igår blev det en Älvsbyndag med nosserna. Dom har ögonproblem igen så det blir veterinären nästa vecka. Timotej ser ingenting och det känns så hemskt. Förhoppningsvis lyckas dom med att spola upp tårkanalerna så att dom äntligen börjar se ut som folk. Eller, ja, som kaniner. Sedan träffade jag äntligen kissekatten. Det var åååååår sen! kändes det som i alla fall, men det var säkert 2-3 månader sen. Vi frossade i räkbaguetter och chokladpudding och nötte lite Mario medan vi pladdrade på som vanligt. Nu känner jag mig ännu helare. Sara är liksom en bit av mitt förflutna och min framtid och hon är en viktig del av mitt liv och självklart många andra förstås. :)

Idag går jag bara eftermiddag. Vi har dans. Det kommer bli jäkla spännande eftersom att jag bara dansar ute eller hemma för mig själv. Men mitt på ljusan dag? Bland en massa nya klasskompisar? Oj, oj, oj... ;)

Sedan har jag fått nys om en kvinna i Rosvik som säljer naturliga hårfärger så att kanske till och med jag kan färga mitt hår. Å så kul det vore! Helst av allt skulle jag vilja fixa det idag så att jag kan färga det imorgon då det är examensfest. Jag längtar så mycket dit. Ska bli så oerhört kul att träffa alla igen. :D

Nej, nu måste jag bege mig ner till tvättstugan. Det var någon smurf som tagit min tvättid imorse, så jag fick boka om så nu jäklar är det min tur! Har förresten glömt att berätta att jag till och från får en oerhört äcklig lukt i näsan. Fick för mig att det luktade så i hela lägenheten och av mina kläder som legat framme så nu har jag tvättat dem. Det konstiga är att ingen annan känner lukten så det känns lite scary. Hittade möglig potatis, yum! så det kan vara doftkällan, men jag har ändå känt den där lukten efter att jag snört dem... Skumt.

Tvätten var det, ja! Ha en superb fredag allesammans så höres vi!
/H




Den önskade hårfärgen. Yum!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Hoppas ninerna blir bättre i sina ögon! Min mamma färgar håret med färgerna från Rosvik, det luktar lite skumt, men annars blir det fint:) ovanligt att se dig i någon annan färg också, lycka till:) Kram

2010-01-31 @ 03:38:32
URL: http://shoeshines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0