Aj min röv...

Mina ögon är nära att ploppa ut! Men några få pauser (prommis en halvtimme + lite harvest moonspelande och telefontid) så har jag suttit här. ALL DAY LONG! men nu är det snart slut för idag. Har fått ett stort arbete klart och det känns jäkligt härligt. Nu ska jag bara ta i med dom sista krafterna och fixa klart det andra och sedan sätta mig i soffan ett tag och återuppta mitt knarkeri (hallon med socker. Jaaa!). Yes! Imorgon tar jag itu med resten och får som belöning käka ute och sen örongodis av Storstryk på kvällen. Mys!

Sov gott allesammans! /H


Kommentarer
Postat av: marie

hej :)



Vars var du ut och hörde storstryk? Eller du kanske menar att du lyssna på dom hemma? :P



Vet inte hur man svarar på inlägg man får av andra, men jag har inte hittat barnvakt än. Visar sig att det bara är Kailee som behöver vakt för Olivia är borta då så lite lättare är det nog då iaf :) hoppas jag ;P



Känner mig så glad att dU mÅR BÄTTRE nu :D

ps.Lol kailee var o peta på capslock, därför lite stora och små bokstäver där ;) ds.111111111111111111111111

2010-01-21 @ 17:06:13
URL: http://sutekidane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0