Annikis 2009

I maj 2009 bar det av till Molkom med lillprinsen Sara till min allra bästa ANNIKA och hennes JONAS. Det var fantastiskt roligare dagar och så jäkla vackert där nere. När jag blir gammal ska jag bygga en sommarstuga brevid deras hus så att vi kommer närmare varandra och så att jag kan klappa korna i hagen. Det var härliga dagar som sagt. För dom som inte vet så lärde jag och A känna varandra 2003. Alltså för ungefär 40 år sedan så vi har känt varandra jäkligt länge ändå. I år var det första gången jag åkte ner till henne och fler ska det bli! I år kommer dom förhoppningsvis upp hit till oss (eller kanske jag ner till dom igen?) och får känna på lite mer mygg och björnar i dimman. Eller hur, Annika? ;) ;) ;)



The sweetpants. :)



Vi spelade gammal hederlig kubb bland äppelträd (?) och kor. Myyys! :D



Sara kommer att döda mig för det här. HAHAHA hur vi ser ut! (Vi på panduro)



Ja, ni ser ju hur sjukt vackert det är. Ååå vad jag vill tillbaka! :D


Det var allt för nu. Peace! /H


Kommentarer
Postat av: Annika

Honey!

Åhhh det var så mysigt!!!!!!!!

Som det ser ut nu så kommer vi till er i sommar :D.

Jag och J-man har pratat och vi har sagt att vi hemskt gärna vill och som det ser ut nu så kommer jag ha sommarjobb så jag kan skrapa ihop pengar!

YAY!

2010-01-21 @ 18:53:32
URL: http://ieattheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0