dagen...

Upp tidigt idag. Insåg att det luktade sött och lite skumt i lägenheten. Insåg att det var på grund av potatisgratängen jag fått ihop och som jag lämnat framme eftersom att den var kokhet när vi skulle gå och lägga oss. Idag luktar mina kläder underligt. Jag undrar varför ;) Drama stod på schemat nu på förmiddagen. En hel del skratt och anfåddhet (från min sida) blev det och nu på eftermiddagen är det IKT (data) som gäller. Ikväll ska jag försöka hålla kvar vid vårt matschema om jag nu orkar att ställa mig och sno ihop svampsås när jag kommer hem kring 6 ikväll. Sen ska vi i alla fall se den nyaste Wallander. Det känns jätteskumt att vi sett klart alla Bones avsnitt och nu väntar vi bara att avsnitt från femte säsongen ska komma ut med svensk text. Det blir enklast så eftersom att språket är så avancerat. Jag längtar förresten till helgen då jag ska till Sandra med en massa andra och fira att vi tagit examen eller bara fira överhuvudtaget. Det ska blir så kul! hoppas att vi far ut också. Det var evigheter sen!

Nu måste jag återgå till min lektion.

Hugs! /H


Kommentarer
Postat av: Julia

haha x) hoppas lukten är borta nu :) pusssss

2010-01-25 @ 19:53:07
URL: http://hastflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0