Day after sunday...

Godmorgon!

Igår var jag borta mest hela dagen. Me and the man åkte och käkade på det nya stället, Challenge. Det blev currypasta med räkor för mig. Yummie! Tog dock lång tid att få maten och det är på gränsen till för dyrt tycker jag men ibland ska man minsann få lyxa lite! Sedan åkte vi och handlade eftersom att det ekade i våran kyl. Därefter bar det av till mannens farmor och farfar. Så härligt par! Dom är gamla, hör rätt dåligt och helt enkelt ljuvliga! Där spenderade vi många timmar eftersom att dom plockade fram fotoalbum på fotoalbum. Visade dem och berättade många historier. Varför låter allt så exotiskt och spännande bara för att det hände för massa år sen!!? Varför kan det inte kännas så nu? Det slog mig förresten hur stiliga alla var på den tiden. Jag kommer inte på ett bättre ord än just det. Jäkligt stiliga. När jag blir gammal vill jag också kunna ta fram massor med fotoalbum för att visa och berätta för mina barnbarn. :)

Idag har jag mycket att göra. Ska ner på stan med en massa ärenden. Borde få ändan ur vagnen och gå men jag tror inte att jag hinner om jag ska hinna med allt plugg. För det ska jag! All day long... Med paus för stan. Sen, som lite hjärnavslappning ska jag försöka få ihop bilder för att sammanfatta 2009. Risken är att jag fastnar där. För mot bättre vetande gick jag ut på internet och här är jag nu. Nej, jag tror jag drar ut internet nu. Annars kommer jag bara att fastna någon annanstans.

Nu blire te och plügg. Hejhej! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0